Dag zeven

30 oktober 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De dag begon om half zeven. Vandaag niet in de ochtend gezwommen omdat we iets eerder gingen vertrekken omdat er schoongemaakt werd.

Daan was een beetje zenuwachtig omdat hij iets anders ging doen dan normaal, dus dat is dan weer spannend. Toen gerwin kwam zei hij het gewenste antwoord dat hij er zin in had maar aan alles zag je dat hij wel wat bang was. Dit ook aangegeven. Ze gingen niet binnen werken maar naar de grote vissen en grote roggen bad waar achter glas en gaas haaien zwemmen.
Wij zouden daar echt niet in gaan. Onze held deed dit gewoon en nog vrij snel ook. Zo trots op Daan dat hij dit deed en er ook van genoot. Wij konden in een boot die daar lag onderwater kijken welke vissen er lagen. Nou echt niet dat wij daar in gingen.

Daarna naar zijn vriendin Bonnie. Die had er in het begin niet zo’n zin in was wat afgeleid. Daan ging even naar een ander dock met een andere dolfijn. Toen weer terug. Gewerkt op het dock met gevoelens die Daan had bij het snorkelen in het andere bad. Het bang zijn van het onbekende. Wat achteraf super was en heel vet volgens daan.
Daan had echt geluk mocht op een gegeven moment met twee dolfijnen zwemmen. Zo gaaf om te zien. Hij werd door het water geduwd door twee dolfijnen.

er waren voor daan wat wisselingen wat best goed ging. Ook in het gesprek benadrukt dat juist op school wisselingen ook vaak tot problemen leidt. Wissel van schommel, skelter etc hier gaan ze nog mee aan de slag weer een super dag voor daan!

daarna lekker gezwommen en later in de middag waren wij aan de beurt. Ook wij hadden geluk we hadden ook twee dolfijnen voor ons drie. Het was spannend  maar wat bijzonder. Die amy wist allemaal wat ze moest doen en hup weg was ze met tabalita. Wij waren nog aan het vragen hoe het allemaal moest. Toen we onze zwemband af hadden gedaan lukte het wat beter met de flippers. Heel bijzonder zo’n beest van dichtbij te mogen ervaren. Oooo en die amy wat genoot ze intens ze deed van alles met de dolfijnen onderwater en zwom ermee of het niks voorstelde en  ongekend en prachtig om alleen al dat te zien.

Vandaag zaten er veel leguanen om ons heen. Het zijn echt grappige beesten.

s’avonds lekker uit eten geweest. Weer een super leuk dag!

1. Hanneke:
    30 oktober 2020
    Zo mooi om te lezen dat jullie hier allemaal superveel van leren en genieten!!🐬😘
  2. Miranda Kleinbergen:
    30 oktober 2020
    ZO bijzondere ervaringen doen jullie op! Super gaaf!! Ben zo blij voor jullie. 😘
  3. Ireen:
    30 oktober 2020
    Wat ontzettend gaaf!!!! Ook voor jullie!
  4. Patricia:
    30 oktober 2020
    Wat zijn jullie aan een geweldig avontuur bezig zeg! Leuk om dit zo een beetje mee te mogen meebeleven door jullie verhalen te lezen
  5. Els Elands:
    Super gaaf zeg. Genieten
  6. Peter:
    30 oktober 2020
    Elke dag een mooi avontuur en verhaal. Geweldig.
  7. Sil:
    30 oktober 2020
    Wat mooi dat jullie dit allemaal met ons delen. Super om te lezen hoe jullie ervan genieten!
  8. Ans Hess:
    30 oktober 2020
    Wat geweldig zo met drieën met de dolfijnen dat is genieten
  9. Opa en Oma van Drunen:
    30 oktober 2020
    Was weer een bijzondere dag waarvan wíj ook genoten hebben. Eerst Daan bij die grote vissen, ik (opa) zou er zo bij willen springen. En dan die middag, met z'n drieën met de dolfijnen zwemmen. Vol bewondering zien we Amy als een volleerd dolfijnen zwemster met de dolfijn door het water schieten, alsof ze het al jaren doet. Wij konden vanaf de zijkant alles volgen en foto's maken. Opa en Oma.
  10. Saskia Van Wees:
    Hoi Wilma, Simone, Daan en Amy,

Wat mooi om jullie reis zo te kunnen volgen. Nog veel plezier,
    Groeten Ben van Wees
  11. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    30 oktober 2020
    Wat leuk allemaal ! Heel bijzonder dat jullie ook met de dolfijnen mochten zwemmen ! En nu maar weer lekker slapen met mooie dromen !
  12. Ilse Quinten:
    30 oktober 2020
    Ziet er allemaal super uit! Gaaf voor Daan dat hij er zoveel leert! En van geniet...
  13. Margriet:
    30 oktober 2020
    Super dat ik op deze manier jullie reisverhaal mee kan maken. 😎🐬
  14. Ben van wees:
    2 november 2020