Dag 21 laatste avondmaal

2 juni 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag weer lekker rustig op gedaan .  Dan komt al wel vrij snel het moment dat de eerste koffer open gaat en er vast wat ingelegd gaat worden!😳😳

Daan vertrekt al vrij snel naar het zwembad en  wij beginnen vast wat spullen te verzamelen.

wat later in de ochtend vertrekken Amy en Simone naar Willemstad om nog even rond te kijken en wat dingen te kopen.

daan en ik vermaken ons prima in ons hutje aan het zwembad! Het is een hele warme dag.

IMG_6528
Daan en ik heb samen een heerlijke lunch! Niet veel later komen Amy en Simone er al weer aan! Ze hebben een paar dingen
gekocht. Amy mooie oorbellen! Ze hebben heerlijk in Willemstad geluncht!ef7d4aa8-e587-41a0-9a1b-a7f7ebde9fe1f3c62674-367b-4ff6-90f1-c81748c966b3f5ef5034-dccd-4174-98a0-818b25109bc8
De rest van de middag heerlijk aan het zwembad ! Het was gezellig ook met andere mensen hier lekker gekletst!
 Rond 18.30 vertrekken we eens naar de douche om ons klaar te maken voor de laatste keer te gaan eten.  We hebben weer heerlijk gegeten. Dan begint het bij Daan! Hij is enerzijds blij maar anderzijds ook weer niet. Hij zit even in zak en as!aa525213-7572-4d91-90af-5c34d71a6cf4
Toch gezellig gegeten!

d38aed9e-1e78-407b-9f03-6b0dce36142c
Morgen dan echt de laatste dag hier! We kunnen tot vertrek in ons appartement blijven! Dus dat is top!
we vliegen morgen avond terug we zullen zaterdag begin van de middag aankomen!

We hebben het geweldig gehad! Daan heeft echt stappen gezet en in zelfvertrouwen reuze stappen! Als het verslag en de aanbeveling en adviezen er zijn dan gaan we verder! Zeker met spraaktaal en mond beleving kunnen we hem echt nog helpen, dit gaan we samen bekijken tzt met ook juf Inge 😊

Ook wat betreft Amy hebben we genoeg handvaten om ook haar verder te kunnen helpen!

De laatste blog schrijf ik zaterdag!

1. Bregje:
    2 juni 2023
    Goede reis vast! En geniet van de laatste dag😘
  2. Dolphins4Teun:
    2 juni 2023
    Zal jullie verhalen missen elke ochtend! Mooi dat Daan mooie stappen heeft gezet, maar Amy ook vlgs mij. We hebben gewoon allemaal wat extra dolfijnen liefde nodig! Geniet van de laatste dag en een goede terugreis. XX
  3. Jolijn:
    2 juni 2023
    Hele fijne reis terug. Lekker nagenieten van alle mooie belevenissen van de afgelopen weken 😘
  4. Lucie:
    2 juni 2023
    Nog een fijne laatste dag! Dank je wel dat ik heb mee mogen lezen.
  5. Patricia:
    2 juni 2023
    Nog heerlijk genieten deze laatste dag en succes met alle emoties die de terugreis met zich mee brengt
  6. Hanneke:
    2 juni 2023
    Geniet van jullie laatste dag!
    Bedankt voor de superleuke blog, het eerste waar ik elke ochtend naar uitkeek!
    Goede terugreis alvast kanjers 😘
  7. Nicole:
    2 juni 2023
    Ik ga jullie verhalen missen.
    Wat hebben jullie een mooie tijd en wat was het geweldig om te lezen welke stappen Daan maar ook Amy hebben gemaakt. Het blijft bijzonder.
    Geniet van vandaag, neem nog een laatste keer alles goed in jullie, een fijn gevoel om mee terug te nemen naar huis.
    Goede reis alvast 😘
  8. Monique:
    2 juni 2023
    Nog even genieten van jullie laatste dag daar en terug met mooie momenten ! Goede reis gewenst en tot snel !
  9. Sven van de Wouw:
    2 juni 2023
    Het is volgens mij weer een hele ervaring geweest met mooie momenten om niet te vergeten. Fijn dat er weer handvatten zijn voor iedereen om verder te bouwen. Geniet van de laatste dag en fijne terugreis!
  10. Opa en Oma van Drunen:
    2 juni 2023
    Alweer de laatste dag op Curaçao. Gisteren nog, d.m.v. video bellen, lekker zitten kletsen met Daan. Hij heeft het wel leuk zei hij, maar ik wil nu wel naar huis opa. Het is ook wel lang en wij zullen ook blij zijn als ze weer thuis zijn. We zitten morgen klaar als ze thuis komen om ze te ontvangen en de verhalen aan te luisteren.😊
  11. Magda:
    2 juni 2023
    Wat hebben jullie een prachtige tijd gehad met grote stappen vooruit voor Daan, maar ook mooie en bijzondere ervaringen voor Amy. Alvast een fijne en veilige terugreis toegewenst. Geniet van jullie laatste avond daar.
  12. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    2 juni 2023
    Morgen eerst nog genieten en dan een hele goede terugreis !