De dag van de Lach en de Traan

7 november 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hoi hoi

Nou de laatste therapie dag is aangebroken. We hebben wat cadeautjes bij . Daan en Amy hebben het moeilijk.
Daan wordt opgehaald door Gerwin en Amy gaat met de groep mee.
Na even komt Daan weer naar buiten en gaat op weg naar het laatste bezoek aan bonnie en Sandra de dolfijn trainster.  We gingen weer op de vip plek zitten om deze bijzondere laatste sessie van dichtbij mee te beleven.  Daan geniet volop van de momenten die hij nog heeft met Bonnie. Het laatste stuk mocht Amy mee op het dock om ook afscheid van Bonnie te kunnen nemen.

Dan is het moment daar ze staan op en tja   Dat was heel moeilijk voor Daan. Gerwin zorgt dat Daan zich weer herpakt. Daan heeft een boekje met foto’s gehad en een stikje met alle foto’s en filmpjes.
Het afscheid was mooi .... het is goed zo.
We hebben allemaal een super tijd gehad. Daan heeft veel geleerd en stapjes gemaakt. Wij kunnen verder met alle tips.

We gaan nog even genieten hier en alles te laten zakken.

De rest van de dag rustig aan gedaan ! Daan heeft het af en toe moeilijk.

Amy heeft  met de groep telefoonnummers uitgewisseld  helemaal blij kon ook maar moeilijk afscheid nemen.

Vanavond lekker uit eten geweest!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Margriet:
    Erg indrukwekkend verhaal.
    Afscheid nemen is idd niet leuk en soms zwaar maar iedereen heeft veel geleerd en vrienden gemaakt.
    Ronduit: TOP
    Geniet nog rustig na op 't mooie Nederlands caribisch eiland en tot over een week ongeveer.
  2. Lucie:
    7 november 2020
    Mooi om zo de weg van de vorderingen mee te mogen lopen in jullie verhalen! Nu nog even genieten van het eiland en elkaar!
  3. Miranda Kleinbergen:
    7 november 2020
    Oohhh die foto. Ondanks dat afscheid nemen bij het leven hoort is het hartverscheurend om je kind(eren) dit mee zien maken. Wat fijn dat Gerwin Daan heeft kunnen ondersteunen. En gelukkig heeft hij jullie om dit de komende dagen (tijd meer) te laten zakken.
    Hele fijne dagen nog!!
  4. Ireen:
    7 november 2020
    Geweldig dat jullie dit zo hebben mogen meemaken. Het was denk ik voor jullie allen hard werken. Fijne week nog, uitrusten van deze intense 2 weken en geniet nog lekker.
  5. Tanja:
    7 november 2020
    Och dat verdrietige koppie😢maar het geeft wel aan dat hij genoten heeft!!!
  6. Opa en Oma van Drunen:
    7 november 2020
    Ja, het was een moeilijke maar ook een heel mooie dag. Wij zijn dan ook heel blij dat wij dit mee hebben mogen en kunnen maken. Nu nog een paar dagen lekker genieten op dit mooie eiland. Opa en Oma.
  7. Bregje:
    7 november 2020
    En nu nog een week genieten; van Curaçao maar ook van alle indrukken die jullie op hebben gedaan!
  8. Susan:
    7 november 2020
    Tranen in mijn ogen; wat een bijzondere mooie liefdevolle leerzame week voor jullie allemaal. Nu bijtanken en genieten van het mooie Curaçao!
    Dankjewel dat ik zo een beetje mee mocht kijken ❤️
  9. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    7 november 2020
    Wat een geweldige therapie ! Nu even bijkomen van alle spanning . Geniet nog lekker na !
  10. William:
    7 november 2020
    Wat een mooi ontroerend einde moet 't geweest zijn hoop dat jullie er nog lang op kunnen teren! Nu nog even lekker genieten. X
  11. Nancy:
    7 november 2020
    Kippenvel, maar heel mooi om alles te lezen!!
  12. Bernise:
    8 november 2020
    Mooie verhalen, veel emoties en prachtige alleszeggende foto’s ❤️. Geniet nog van en met elkaar op Curacao!
  13. Peter:
    9 november 2020
    Bijzonder einde van een bijzondere ervaring voor iedereen.