Dag 16 en 17

9 november 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hoi hoi

Gisteren een lekkere chil dag gehad op Cas Abao Beach. Wat een prachtig strand weer zeg. Heerlijk rustig aan gedaan lekker gesnorkeld. We krijgen daar geen genoeg van !
In de avond heerlijk weer uit eten geweest . We moesten allemaal op tijd naar bed .
vandaag stond de wekker om 5.15 om een dag je weg te gaan met de boot naar klein curaçao.

Voor de kinderen wat spanend zijn nog nooit op een boot geweest. Ze vonden het geweldig . We hadden allemaal een reispilletje op om niet ziek te worden . Dat was ook zo.

Wat  een prachtig eiland zeg. Dat zand zo fijn en zacht en wit!
ook hier heerlijk gesnorkeld en lekker gegeten . Goed verzorgd.
Tuurlijk hebben we ook gewandeld naar het wrak en de vuurtoren.

Amy bedacht kom opa we gaan van de boot springen. Na enige twijfel ging ze en zo nog 3 x ! Daan zat heerlijk op zijn gemak in het zand te kijken. Hij vermaakte zich prima vond het zand heel fijn. Toen ze terug kwamen zei Daan ik wil ook van de boot springen. Daar gingen ze weer met zijn drieën. Daan stond klaar om te springen, is 3 x terug naar achter gegaan maar hij ging niet. Wij zeiden al dat durft hij nooit. Of toch wel . Blijkbaar zei hij ik ga het gewoon doen. Ineens sprong hij was bijna te laat met de camera. Zo knap. Met een beetje twijfel heeft ook de tweede sprong gemaakt. Super.

bij thuiskomst waren we moe en hebben nog even een broodje gegeten en op tijd naar bed vandaag!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Margriet:
    9 november 2020
    Alweer 'n heerlijke dag voor jullie geweest.
    🐬👌
  2. Hanneke:
    9 november 2020
    Wat n schitterende dag weer zeg!!
    En dat springen van de boot..supergaaf en super stoer!!!👊😎
  3. Miranda Kleinbergen:
    9 november 2020
    Die Amy en Daan! Stoer zeg!!
    En opa natuurlijk ook! 😎
    Geniet nog lekker.
  4. Opa en Oma van Drunen:
    9 november 2020
    Twee heel mooie dagen. Zaterdag schitterende onderwaterwereld en zondag een prachtig Bounty eiland. Begint nu helaas wel te korten. Opa en Oma.
  5. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    9 november 2020
    Fijn dat de spanning er een stuk af is ! Wat een prachtige omgeving , hè ? Leuk dat we nog mogen meekijken !
  6. Monique:
    9 november 2020
    Wat maken jullie mooie dingen mee en wat een prachtige foto's zeg ! Geniet ervan !