Dag 18-19

11 november 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Hoi hoi

Gisteren een rustig dagje gehad. Amy ,oma en mama simone gaan gaan shoppen en Daan opa en ik zijn lekker gaan zwemmen en gaan snorkelen.
in de avond heerlijk voor de verandering uit eten geweest, lekker smullen hier.

Vandaag zijn we in de ochtend naar de schildpadden gereden . Dit vinden we allemaal zo prachtig. Het water was wat troebel omdat het windstil is en daardoor het zand blijft hangen. We konden ze wel goed zien. Mama Simone zag een man met vis en een paar mensen wegzwemmen naar helder water. Simone is ze gevolgd. Nu hebben we alsnog prachtige foto’s . Super .
In de middag nog heerlijk in de zee gesnorkeld en in het zwembad gelegen.
ooo nee morgen laatste dag!  Donderdag vliegen we eind van de middag terug!

morgen het slot van dit avontuur waar we eigenlijk geen woorden voor hebben!

1. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    11 november 2020
    Ik wens jullie een fijne laatste dag . Het zal wel weer spannend zijn ! Verder voor donderdag een hele goede reis gewenst !
  2. Opa en Oma van Drunen:
    11 november 2020
    Gisteren bij het privé strand richting de open zee gesnorkeld. De zee was rustig dus konden we genieten van een adembenemende onderwaterwereld. Gewoon niet te beschrijven. En dan vandaag die schildpadden, enorme exemplaren, zo gaaf. Opa en Oma.
  3. Peter:
    11 november 2020
    Fijne laatste dagen van dit geweldige avontuur.
  4. Koen:
    11 november 2020
    Geniet nog van de laatste dagen. Goede reis en tot snel!
  5. Hanneke:
    11 november 2020
    Geniet van jullie llaatste momenten op het geweldig avontuur!!♥️🐬
  6. Margriet:
    Super mooie foto's.
    Geniet van jullie laatste vakantiedag.
    Alvast 'n rustige vlucht gewenst🛫 en welkom thuis. 💞
  7. Annelieke:
    11 november 2020
    Genoten van jullie verhalen geniet van de laatste dag en heb n goeie reis terug😘
  8. Sven van de Wouw:
    11 november 2020
    Geniet van de laatste dagen en alvast een goede reis terug!
  9. Miranda Kleinbergen:
    11 november 2020
    Geniet van de laatste dag en goede reis terug!
  10. Ireen:
    11 november 2020
    Wow, prachtige foto's weer.
    Ik wens jullie een hele goede reis terug!!!
  11. Bregje:
    11 november 2020
    Alsof we er bij zijn! Top foto's
  12. William:
    11 november 2020
    Nondeju wat een mooie foto's zeg! Geniet van de laatse dag en alvast een veilige terugreis! 😘
  13. Ans Hess:
    11 november 2020
    Wat een mooie foto's nou nog heel veel plezier de laatste dagen en een veilig terug vlugt groetjes
  14. Nancy:
    Wauw, super mooie foto’s 😍
  15. Ilse:
    11 november 2020
    Geniet nog van het laatste dagje! Prachtig die schildpadden en wat een avontuur hebben jullie daar beleefd👍
  16. Magda:
    11 november 2020
    Prachtig die onderwaterwereld met de schildpadden!
    Een fijne laatste dag toegewenst en een veilige terugreis.
  17. Ilse heerdink:
    11 november 2020
    Wat een mooie foto's en een prachtige tijd samen. Leuk om er op deze manier toch een beetje bij te zijn en de vorderingen te kunnen meemaken. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en sta te popelen om deze live te horen. Tot spoedig, een veilige rit gewenst!!
  18. Nicolle van den Besselaar:
    11 november 2020
    Wouw wat een mooie foto's weer! Megan vind het heel stoer dat amy en daan van de boot durfde te springen. Geniet er nog even van en megan kan niet wachten tot amy weer thuis is. Alvast een goede terugreis gewenst.
  19. Carola:
    11 november 2020
    Dit is een onvergetelijke reis geweest. Goede reis terug
  20. Saskia Van Wees:
    11 november 2020
    Prachtige foto’s! En een fijne laatste dag, nog even genieten van al dat moois daar.

Groetjes Saskia en Ben van Wees
  21. Marielle:
    11 november 2020
    Wat een gave foto's!! Geniet nog volop van de laatste uurtjes daar! Alvast een goede terugreis en gezond weer naar huis. Wat zullen de hondjes blij zijn en wij ook hoor🥰