Het slotakkoord,

12 november 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Lieve mensen

Onze laatste dag hebben we inmiddels achter de rug . Een dag van de auto inleveren relaxen en koffer vast een beetje inpakken. Nog lekker gezwommen. Heerlijk uit eten geweest!

We willen iedereen bedanken die ons gevolgd heeft op deze bijzondere reis. We hebben genoten van alle reacties, erg leuk.

We kijken terug op een geweldige, bijzondere ervaring voor ons allemaal. We hebben zoveel mooie dingen gezien en er enorm van genoten. Daan heeft zeker stapjes gezet en we hebben voldoende handvaten om verder te gaan.

Amy heeft het geweldig gehad bij de groep. Mist het enorm.

Dan willen we iedereen bedanken die ons op wat voor manier dan ook heeft geholpen met alle acties die we deden, sponsoring,  en alle andere dingen die gedaan werden.. We zijn daar enorm dankbaar voor.

lieve mensen,

We hebben nu ervaren wat de therapie kan betekenen alleen al het geluk en de blijschap  bij de kinderen, de stapjes die ze maken . Dit gun je ook ieder kind. We willen daarom ook vragen , heb je ideeën , of ken je mensen die op wat voor manier iets voor de stichting zou kunnen beteken. Laat dit weten en help de stichting in deze moeilijke tijd zodat zoveel mogelijk kinderen de therapie kunnen volgen!!!

Dan nu echt de aller laatste woorden , die zijn voor jullie Hans en christel,

Het was na het onwerkelijke bericht dat we mochten gaan boeken een moeilijke tijd. Een tijd van onzekerheid, gaat de reis door , de stress tot het laatste moment. We zijn jullie dankbaar dat dit ons gegund is. Deze reis zal voor altijd in ons hart meegaan. Dikke kus van ons allemaal,

Tot snel Allemaal

1. Opa en Oma van Drunen:
    12 november 2020
    Ook wij hebben er enorm van genoten, de therapie voor Daan en het zusje program voor Amy. Mooi dat we dat van zo dichtbij mee hebben mogen maken, een speciale ervaring. Al met al een super mooie vakantie, met veel herinneringen. Opa en Oma.
  2. Bregje:
    12 november 2020
    Alsof we erbij waren! Dank voor het delen. Alvast een goede terugreis gewenst..... voel je welkom .... het regent weer heerlijk🤣
  3. Susan:
    12 november 2020
    Wat een ervaringen en leerzame tijd hebben jullie gehad waarin jullie samen met opa en oma hele mooie en bijzondere herinneringen hebben gemaakt.
    Dat het bijzonder was, is zeker. Ik heb met een lach, kippenvel en soms een traan jullie reis gevolgd.
    Dankjewel dat ik het via Blog mee mocht lezen.
    Goede reis terug naar ons natte kikkerland 💗❤️
  4. Patricia:
    12 november 2020
    Dankjewel voor het op afstand mee mogen lezen bij jullie mooie ervaringen. Hele goeie terugreis!
  5. Elseline:
    12 november 2020
    Het was een genot om jullie te volgen ! Super om de snuitjes van Daan en Amy te zien ( en van de dolfijnen natuurlijk 😂 ) 👋👋
  6. Tanja:
    12 november 2020
    Wat een mooie vakantie moet dit geweest zijn met de vele stapjes die Daan gemaakt heeft! Super!! Fijne terugreis gewenst!!
  7. Miranda Kleinbergen:
    12 november 2020
    Het was heel bijzonder om jullie prachtige ervaringen zo te mogen volgen. Elke ochtend keek ik uit naar de nieuwe blog!
    Heel goede reis terug. ✈️
  8. Jolijn:
    12 november 2020
    Het was super leuk om jullie te kunnen volgen. Wat heerlijk dat jullie allemaal zo ontzettend genoten hebben. Een hele fijne reis terug!
  9. Peter:
    12 november 2020
    Geweldig om al die dagen alles te kunnen volgen en te zien hoe geweldig het daar was. Een heel veilige reis terug.
  10. Dolphins4Teun:
    12 november 2020
    Het was heerlijk om mee te kunnen genieten van jullie avontuur. We hebben met een lach en een traan het gelezen. Het was jullie en zeker Daan zo gegund om dit te mogen beleven. En wat fijn dat het Daan zo goed heeft gedaan en dat ook Amy zo heeft genoten van alles. Blijf nog even in de "geniet na bubbel" en tot snel! Liefs, Hans & Christol
  11. Ireen:
    12 november 2020
    Welkom thuis. Het is fantastisch dat jullie dit samen zo hebben beleefd. Ik heb iedere morgen genoten van de verhalen, foto's en filmpjes. Een fantastische stap in het leven van jullie allen. Geniet nog lekker na!
  12. Ans Hess:
    12 november 2020
    Jullie ook bedankt dat we hebben mee mogen geniet van de foto's en jullie verhalen super bedankt en een goeide reis terug groetjes voor iedereen en een dikke knuffel en kus voor iedereen
  13. Femke Horstermans:
    12 november 2020
    Jullie ook bedankt dat we jullie verhaal van een afstandje mee hebben mogen lezen! Een hele goede terugreis alvast!
  14. Bernise:
    12 november 2020
    Bedankt dat we mochten meegenieten in jullie mooie verhalen en prachtige foto’s. Een prettige en veilige terugreis toegewenst.
  15. Sil:
    12 november 2020
    Wat een geweldig avontuur is dit voor jullie geweest en zo leuk dat opa&oma erbij waren. Bedankt voor alle verhalen, foto's en filmpjes.
    Een reis om nooit te vergeten! 🐬🌴
  16. Nancy:
    12 november 2020
    Kippenvel, was leuk om te lezen jullie avontuur 😃

Goede terug reis!
  17. Lonneke:
    13 november 2020
    Wat een fijne ervaring houden jullie hier aan over.
    Safe flight home.