Dag 9

1 november 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag een “rustdag”. In het weekeinde is er geen therapie. We hebben alleen niet heel veel gerust. Vanmorgen vertrokken naar Westpunt, dat is het plaatsje helemaal boven op het eiland wat het meest ver weg is voor ons. Vijfenveertig minuten tot een uur rijden. Daar hebben we op een mooi strand een aantal uren doorgebracht en gesnorkeld. Ook oma snorkelt tegenwoordig goed mee! Daan heeft daar een zonnebril gevonden die hij erg leuk vond. (Zie foto). weer een mooie onderwaterwereld gezien. Daarna een stukje terug gereden naar een strandje waar een soort locale visafslag is en waar de visafval in het water wordt gegooid. Hier komen grote schildpadden op af. Echt heel bijzonder om daar tussen te zwemmen. Zo blij met de onderwatercamera die ik voor mijn afstuderen van Wilma en de kinderen heb gehad! Amy die had het hier wat moeilijk omdat ze niet tegen het doden van dieren kan. Daan vond het eerst te spannend maar is toch mee het water in gegaan. Hij vond het toch heel mooi. Opa zwemt overal tussendoor, die heeft geen snorkel nodig en oma heeft hier meegekeken vanaf de stijger. Vervolgens nog een stukje terug gereden naar nog een ander strand, de grote Knip. Hier nog even gesnorkeld en gezwommen waarna we terug gereden zijn naar het appartement.Na het douchen nog heerlijk uiteten geweest. Daan heeft tussendoor oefeningen gedaan om zijn mondspieren te trainen, die we als huiswerk meegekregen hebben. Morgen een rustige dag rondom het appartement zodat Daan er maandag weer tegen Aan kan met Bonnie.

1. Peter:
    Stoere bril Daan.
  2. Peter:
    1 november 2020
    En wat een mooie foto's. Geniet van je rustdag.
  3. Hansi:
    1 november 2020
    We volgen en genieten mee met dit avontuur. Leuk om te lezen. Doet herinneringen ophalen 🇨🇼

Hele gave foto’s. Wat voor camera 🎥 hebben jullie voor onder water?

Groetjes en Dushi.🤙🏾

Team S4S Noordwijk
    Hansi
  4. Ireen:
    1 november 2020
    En ondanks de rustdag, alweer zo'n gave dag zeg!! Enne, die bril is cool hoor.
  5. Miranda Kleinbergen:
    1 november 2020
    Wat een mooie foto’s!! Echt een bijzondere ervaring om mee te maken. En wat ziet Daan er stoer en groot uit met die bril op!! 😎
  6. Tanja:
    1 november 2020
    Wat mooi allemaal zeg!!! Lekker van genieten !
  7. Opa en Oma van Drunen:
    1 november 2020
    Dit was geen gewone stranddag maar een belevenis stranddag. Wat een onderwater beleving. Fijn zwemmen met Amy en Daan en poseren voor de onderwater fotograaf. Ook snorkeloma geniet van de onderwaterwereld. Opa en Oma.
  8. Bernise:
    1 november 2020
    Mooie verhalen en prachtige foto’s! Weer heel veel succes toegewenst met de therapie komende week Daan! En geniet allemaal van dushi Korsow!
  9. William:
    Supergaaf zeg! En die bril van Daan! Ik ben jaloers hahaha😘
  10. Annemieke:
    1 november 2020
    wat een onvergetelijke ervaringen.. Geweldig voor Daan en jullie allemaal!
  11. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    1 november 2020
    Geniet van jullie rustmoment ! De boog kan niet altijd gespannen staan . Mooie foto’s en een leuk verhaal !
  12. Carola:
    1 november 2020
    Wow, super mooi en leerzaam avontuur
  13. Ben van wees:
    Hoi Wilma
    Ik ben aan het oefenen met magrlet meer komt.
  14. Margriet:
    2 november 2020
    Wat 'n super gave bril Daan.
    Ik geniet hier in 't waaierige kikkerlandje van jullie verhalen en prachtige foto's.
  15. Lysette:
    2 november 2020
    Wat een heerlijke "rust" dag.
    Jullie laten ons meegenieten van deze bijzondere belevenis. Schitterende foto's Simone. De familie en de onderwater wereld staan er goed op.
    Leuke bril Daan;-)