Dag 9 Santa Cruz

21 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag rustig opgestart en rond 9.30 vertrokken naar een strandje Santa Cruz . Het was niet zo druk en een leuk strandje. We hebben daar even lekker gesnorkeld en op strand gezeten . Simone heeft tijdens het snorkelen 10 gulden in de zee gevonden! Zo grappig.
Toen we allemaal genoeg gescrubd waren door het zand , het waaide heeeeel hard zijn   We naar een ander standje gegaan.

IMG_7205IMG_7224IMG_7226

Het volgende standje waar we stopte was daaibooi!

3d138438-eebe-4354-a1f9-066306338fc1

IMG_7237

Dit was ook een heel mooi strandje, niet overdreven druk. Veel lokale mensen . Sommige hadden heel hun huisraad meegenomen. Wij dachten dat ze zelfs daar bleven overnachten. Het was reuze gezellig.
Lekker wat gegeten en gedronken. Ze hadden een boom met heeeel veeel kleine vogeltjes. Er hangt een emmer aan met voor en een water plateau. (Zie filmpje) ook hier even heerlijk gesnorkeld .

a07a0b8c-463a-430b-ae82-debd055502f2 IMG_7241IMG_7243

11236109-b04d-4427-9715-d5e42d6610cf
vervolgens via de winkel naar huis. Hier hebben we nog even lekker gezwommen terwijl mama Simone lekker pannenkoeken aan het maken was.

4687d6b2-c777-4584-bb0f-d0868fddeefe
Amy vermaakt zich met een boek en filmpje. Daan is snel moe , . Simone houdt zich bezig met project afdrogen en masseren . Het afdrogen gaat al heel goed. Na het masseren valt Daan als een blok in slaap 20.15.

Wij hebben tijd voor de plannen van morgen en de blog natuurlijk.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hanneke:
    21 mei 2023
    Mooie dag weer hoor! Jullie zijn inmiddels al ervaren snorkelaars. En hoe lekker als je na zo'n dag dan samen overheerlijke pannenkoeken kan eten!! Mmmmm......
  2. Miranda Kleinbergen:
    Wat een heerlijke dag! X
  3. Ilse:
    21 mei 2023
    Wat fijn dat jullie zo genieten, leuk om te lezen elke ochtend, en de foto's te zien!
  4. Bregje:
    21 mei 2023
    Heerlijk relaxte dag! Jullie houden nog wel even vol, haha
  5. Opa en Oma van Drunen:
    21 mei 2023
    Lekker relaxte dag op de vele gezellige strandjes na zo'n drukke therapie week.
  6. Patricia:
    21 mei 2023
    Een heerlijk ontspannen dag gehad zo te lezen. Mag ook wel na zoveel indrukken van afgelopen week. Op naar weer een mooie dag morgen!
  7. Marjolein:
    21 mei 2023
    Heerlijk! Wat een prachtig plekje!
  8. Lysette:
    21 mei 2023
    Elke dag lees ik de blog met veel plezier. En wat een mooie foto's en filmpjes!
    Zo mooi om te zien hoe jullie genieten!
  9. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    21 mei 2023
    Welterusten , het was weer een mooie dag ! Veel pret voor morgen !
  10. Inge:
    21 mei 2023
    GE-WEL-DIG om jullie avonturen te lezen!!!
    Ennuh……….pas maar op dat jullie niet rijk terug komen 🤪