Dag 10 grotten van Hato

22 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Deze morgen weer rustig aan opgestaan. De grotten van Hato en een kijkje bij de ruwe kust staan op het programma!

Iets na half 11 waren we op bestemming. De rondleiding begint om 11 uur nog even wat rond gekeken. Mijn vrienden waren er ook!

IMG_7251

We moesten eerst 49 trappen op om bij de grot te komen. Dit ging goed. De rondleiding werd door een gezellige man verteld. We keken onze ogen uit. We mochten niet veel foto’s maken ivm de vleermuizen die zouden dan blind kunnen worden. Op twee plakken mocht het wel. We mochten ook ervaren hoe de grot was zonder de verlichting die ze hebben aangelegd. Nou dat is echt heeeel donker!

IMG_7269IMG_7274IMG_7265

IMG_7281
na de grotten zijn we door gereden naar de ruwe kust!

Ook echt super mooi en wat een hoge golven zeg.

28846fa3-c20d-4804-a8ce-f2cef364ef29IMG_7304IMG_7293cae5312f-ca9d-4c69-8aad-97a1629a4bed

IMG_7307
Daarna terug hub naar het zwembad we hadden het warm. Met Max Verstappen achter het stuur waren we er zo. Soms vertrekken we met piepende banden we moeten dan zo hard lachen.

IMG_7324

Na een lange zwem sessie even wat gechild in de hutjes bij het zwembad! Voor het eerst in mijn vakantie carrière heb ik wat liggen doezelen naast Daan die zich met een filmpje vermaakt. Wij waren al vertrokken om te douchen etc. Daan kreeg er geen genoeg van en heeft zeker nog een uur alleen daar gelegen . Nou dat heeft hij nog nooit gedaan . Ook het maken van langere zinnen gaat al beter en duidelijk!

IMG_6010
Nadat Daan ook van dat bed is gerold zijn we lekker uit eten geweest!

Vanavond hebben we een brief voor Amy geschreven. Dit was een opdracht van de brusjes groep. We moesten in de brief vooral benoemen waar we trots op zijn. Dit is goed gelukt morgen krijgt Amy de brief.

Dan gaan we morgen de laatste therapie week in.

1. Patricia:
    Wow dat beest!!
    Mooi om te lezen dat er zo'n ontwikkelingen zijn met praten. Wederom gaat dit weer een geslaagd avontuur zijn, top!
  2. Susan:
    22 mei 2023
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen en wat een sprongen worden er weer gemaakt voor jullie als gezin. Zo mooi ❤️
  3. Marjolein:
    22 mei 2023
    Super dat jullie gelijk verandering zien, kanjer is het! Die foto van een totaal in een deuk liggende Daan is hilarisch! Heerlijk!
  4. Inge:
    Hallo lieve Daan,
    Ik mis je heel erg (rayaan),
    Wat een mooie fotos daan!! (lisa)
    Veel plezier bij je dolfijn! (justin)
    i love you (dean)
    veel plezier! (luc)
    wanneer kom je met het vliegtuig naar nederland? (wassim)
    Ben je aan het zwemmen daan? (alpha)
    Hoeveel graden is het op Curaçao? (julia
    i love you (nina)
    Veel plezier en tot snel (meneer rick)
    DOEIIIIIIIIIIIIII dikke knuf van de juf (inge)
  5. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    22 mei 2023
    Wat ruig die grotten en de kust . Wel een eind lopen !
    Fijn dat het praten van Daan beter gaat !
    Leuk dat Amy een brief krijgt , dat zal ze fijn vinden !
  6. Opa en Oma van Drunen:
    22 mei 2023
    Wow, die berichtjes van Daan z'n klasgenootjes, wat leuk en lief. Zal hem goed doen. Super.
  7. Anita De Leeuw:
    22 mei 2023
    Wat geweldig dat daan zo vooruit gaat en dan ook meteen resultaat en dat jullie een brief schrijven voor Amy geweldig super tehoren dat jullie zo genieten
  8. Magda:
    1 juni 2023
    Wow, geweldig dat Daan langere zinnen maakt! Vooruitgang, mooi hoor!