Dag 11 Beetje Warm

23 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag begonnen de dag op tijd . Amy en Simone gingen naar een workshop over prikkelverwerking.
Daan en ik konden het lekker rustig aan doen!  We hebben lekker lang gezwommen. Ooo wat was Daan blij met het berichtje van de klas. We gaan morgen proberen een video voor de klas te maken . Ook tante Els stuurt iedere dag foto’s en filmpjes van de honden. Daar worden we ook blij van!

Amy ging na workshop naar de brusjes groep.
Simone kwam even terug . Het was een leuke workshop waar we weer iets mee kunnen!
De mevr voor de handdoeken was nog niet geweest maar ik wilde toch even douchen ! Simone was even weg. Daan de opdracht gegeven dat als ze kwam ze even moest wachten dat ik in de douche was.
nou natuurlijk komt ze dan . Daan kwam naar mij toe gerend vol trots dat de mevr er was en hij gezegd heeft dat ze even moest wachten, hij was zo blij dat hij dat gedurfd had! Voorheen zou hij in paniek zijn gekomen dat er iemand was.

Met de auto naar de therapie gegaan omdat we daarna naar Willemstad zouden gaan! Het was ineens zo ontzettend warm dat we bij het uitstappen al zo iets hadden van nou dat gaan we niet doen.

Laura en Victoria komen Daan halen. We vertellen over het weekend en wat voor goede dingen we hebben gezien bij Daan. Ze gaan naar binnen en blijven wat langer binnen , doen de tijd die ze normaal op het Dock doen binnen vanwege de warmte.

De sessie met de dolfijnen was weer enorm genieten. Ze doen veel nieuwe kunstjes. Laura laat Daan wat vaker los en alleen dingen met Nubia doen. Je ziet dat Daan het spannend vind maar het wel doet! We zien de ene naar de andere dolfijn door de lucht vliegen en Nubia maakt een echte salto geweldig. Het is ook echt rustig qua therapie kinderen! Dit maakt mss ook dat ze vaak wat extra dingen kunnen doen. De tijd in het water is ook steeds best wel lang! Onderling hebben ze het ook reuze gezellig! 5 dolfijnen en 3 kinderen.

IMG_7344IMG_7350

IMG_7374
verder deze keer wat extra filmpjes!

Binnen hebben zijn weer veel met mond beleving bezig geweest en allerlei oefeningen. Ook op het Dock hebben ze nog wat oefeningen gedaan tijdens het kijken naar de dolfijnen!  Laura verteld ook dat Daan het super doet en samen veel lol ook hebben!

Na de Sessie hup vlug terug. Klok klok klok wat vocht naar binnen en naar de zee. Simone maakt een mooie snorkel tocht achter de rotsen en wij voor de rotsen!  Het was genieten! Simone heeft weer mooie dingen gezien en natuurlijk vastgelegd! Amy blijf thuis had geen zin om naar zee te gaan.

19a9fb54-5211-4ec7-b636-deb050498de09402ea81-ef35-493e-b191-58db992324ec

28c8a8e7-afe7-459c-9ad6-ded2b7ef7e7f
In de avond lekker frietjes thuis gegeten!
Daan weer op tijd er in , Amy vermaakt zich met een filmpje.

1. Bregje:
    23 mei 2023
    Alsof we er zelf bij zijn! Zo herkenbaar. Wat een topper die Daan!
  2. Tanja Jansen:
    23 mei 2023
    Een mooie ervaring weer zijn, en wat fijn dat je vooruitgang bij Daan ziet. Lekker nog genieten deze week en hopelijk werkt deze mooie ervaring nog lang door, zeker bij Daan.
  3. Anita De Leeuw:
    24 mei 2023
    Echt geweldig zo mooi dat daan zo vooruit gaat