Dag 12 Directeurs Baai

24 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Zo als gewoonlijk starten we de dag rustig op. Daan maakt een filmpje voor de klas!
we ontbijten en gaan lekker zwemmen!

Amy vertrekt naar de brusjes groep en Simone gaat een boodschap doen.

Vroege lunch en dan vertrekken we ook naar de therapie.

Simone loopt iets vooruit dat we niet te laat zijn voor Amy. Bibi ( degene die de prikkelverwerking workshop heeft gegeven) kwam naar Simone toe. Ze verteld een goed gesprek gehad te hebben met Amy. Ze herkend veel van Amy in zichzelf! Vooral te maken ook met de mogelijke misofoni waar Amy last van heeft en bibi ook.

Amy komt terug van de groep en het eerste wat ze zegt is dat ze een fijn gesprek heeft gehad. Ze vond het vooral fijn dat iemand haar begreep en tegen dezelfde problemen aan loopt. Ook bij de groep had ze het leuk gehad!
Simone koopt nog twee mooie thermos flessen van het cdtc!

Dan wordt Daan opgehaald. De sessie mag er weer wezen ! Op een gegeven moment zien we Daan en Laura ineens met duikbrillen op! Ze gaan onderwater Nubia bewonderen. Dat was geweldig!

Ze oefenen op het Dock met een spiegel wat we zien!

IMG_7388IMG_7396

IMG_7407

De nabespreking was iets anders dan gewend! Daan ging met Victoria naar binnen om de bak op te ruimen!

Laura wilde het over Amy hebben. We hebben een best lang en heel fijn gesprek gehad! Dit houden we bij ons😊. Morgen neemt Laura Amy mee als ze binnen gaan werken.
Daan heeft het weer super gedaan en zinnen maken bij plaatjes gaat heel goed!
Laura is echt van mening dat er qua spraak taal echt nog meer in zit en ook qua mondmotoriek . Daan is zo gemotiveerd om te leren en te proberen! Hier moeten we mee veder! Dus Inge😁!
Morgen gaat Simone voor de therapie ook nog in gesprek met Laura betreft de spraaktaal en mondmotoriek!
we gingen Daan binnen Halen en wat schepte onze verbazing ! Daan zat op de grond met twee assistenten en Amy spelletje memorie te doen. Ze hadden grote lol!

Amy vond het een fijne dag omdat ze ook kon helpen met vertalen van woordje in Nederlands naar Victoria!

Snel naar huis en zwempak aan ! We gingen naar directeurs baai!
Dit is een klein maar super mooi standje.
Simone en Daan gaan op onderzoek uit en Amy en ik vermaken ons in het water met balletje! Simone gaat nog even alleen op pad. Ze komt heel enthousiast terug ze heeft het mooiste koraal gezien tot nu toe. Foto’s zijn prachtig!

we gaan nog een keer terug want dat willen we allemaal zien.

Bij terugkomst nog heel even zwemmen een beetje illegaal want zwembad was eigenlijk dicht maar ach ze zullen niet op een uurtje kijken!

05cb7617-43ad-4ca3-b769-ff74d87bc22f4a65eb37-9bb8-431f-be65-dc142452e1a41c0f20e5-c04f-4af1-81b0-4d08ae821134IMG_7465IMG_7442

Een mooie dag in alle opzichten!

1. Inge:
    24 mei 2023
    Hihihi, tuurlijk pakken we dit weer op als Daan op school is!!!!! Alles wat we nu al bereikt hebben, laten we niet schieten!!
  2. Miranda Kleinbergen:
    24 mei 2023
    Ooohhh, wat gaaf allemaal! Ik ben zo blij voor jullie. Geniet hier helemaal met jullie mee. X
  3. Bregje:
    Wauw! Weer een super dag. Amy, je bent een kanjer💪
  4. Bregje:
    En Simone, wat een geweldige foto's! Nieuwe carrière?😉
  5. Patricia:
    24 mei 2023
    Wat tof om te lezen dat ook Amy zich gehoord en begrepen voelt.
    Jullie zijn met z'n allen goed bezig!
  6. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    24 mei 2023
    Fijn dat het met Amy en Daan zo goed gaat ! Daar doe je het toch voor !
    Prachtige foto’s boven- en onderwater !
    Nog veel succes met de therapie !
  7. Marielle:
    24 mei 2023
    Goed om te lezen!! Top prestaties en blije gezichten 💪🎉😍 Geniet!!
  8. Magda:
    1 juni 2023
    Wat een geweldige dag met geweldige prestaties! Super!