Dag 13 Relax

25 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag met zijn alle rustig opgestart! Wij Daan en ik gaan lekker zwemmen en Amy en Simone vertrekken naar het cdtc!

Amy heeft vandaag dolfijn trainers dag! Ze lopen dan met een trainer mee . Alles wordt uitgelegd over het trainen van een dolfijn. Ze gaan mee de vriezer in en kijken hoe de vis bereid wordt.

Simone krijgt van Laura uitleg betreft de mondmotoriek en het praten van Daan. We hebben goede tips om mee verder te gaan . Alles komt ook in het verslag !

Daan en ik vertrekken na de lunch!
Als Laura komt mag ook Amy mee. Ze heeft er veel zin in.

Toen ze naar buiten kwamen kwam Amy vertellen wat ze hadden gedaan! Ze hadden alle 4 een papier voor zich . Ze gingen tekenen. Na een aantal minuten werden de blaadjes doorgeven. En na vier keer stonden dus van ieder op alle blaadjes een tekening!
Ze vond het erg leuk! Terwijl wij zo iets hadden van hoe vond je dat omdat dan toch andere op jou tekening gaat tekenen? Maar dat wist ze dus niet erg! Oké dan..knap

Daan had weer een super sessie met Nubia! Gehele tijd in het water! Weer met de duikbril! Morgen gaat het masker mee dan kan hij net iets langer onder water blijven!

IMG_7519IMG_7471IMG_7479

IMG_7484
 Nog met Laura gesproken over de binnen tijd met Amy. Amy en Daan gingen met Victoria binnen een spelletje doen!
Ze hebben binnen ook samen gesproken over wat ze beide leuk vinden !  Wat ze gemeen hadden was o.a zwemmen, wat niet gemakkelijk is om tussendoor samen te doen. Daan gaf aan dat kan bij ons ook in de sloot🙈🙈🙈 of kanaal! Geweldig toch!

We hebben genoeg leuke tips!

Hiermee gaan Daan en ik naar huis om lekker te zwemmen!

Amy en Simone gaan even naar wat winkels! Ze hebben wat gekocht voor Laura en Victoria!
Zo vermaken we ons tot het tijd is om te douchen . Op tijd lekker gaan eten!

Simone masseert Daan die daarna weer als een blok in slaap valt! Amy vermaakt zich met een filmpje!
dus een relax dagje!

1. Opa en Oma van Drunen:
    25 mei 2023
    Ook fijn zo’n relaxte dag en leuk dat Amy er ook zo bij betrokken wordt. We zien aan Daan dat hij enorm geniet van de tijd met de dolfijnen, hij ziet er heel ontspannen uit. Wat gaat de tijd snel, nog twee dagen en dan zit de therapie er weer op. Maar ja, daarna nog een lekker weekje te gaan, geniet van deze mooie tijd op Curaçao.
  2. Anita De Leeuw:
    25 mei 2023
    Heerlijk dat de kids zo genieten jammer dat het zo snel gaat de tijd wel fijn voor daan dat de massage zo goed gaat en dat hij er zoveel baat bij heeft elke dag een stapje voor uit geniet er nog even van
  3. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    25 mei 2023
    Wat goed van Daan en Amy ! Ze vinden de therapie geweldig . Het is ook prachtig dat Nubia zo goed meewerkt ! Fijn dat de massage zo goed werkt bij Daan ! Jullie leren veel bij , heb ik het idee .
    Een relaxte dag is fijn voor iedereen ! Geniet ervan . Groetjes voor jullie allemaal .