Dag 14 Willemstad

26 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Weer een rustige ochtend ! Heerlijk gezwommen. Oma els gebeld.
Amy vertrekt naar de brusjes groep!

Na de lunch gaan we ook. Amy heeft het weer gezellig gehad. Vooral spelletjes gedaan!

Laura en Victoria komen Daan halen. Ze vertellen dat we de laatste 10 min mogen komen kijken en Amy mag afscheid nemen van de dolfijn! Dit vind ze fijn.

Ze vertrekken niet naar binnen maar naar het zeeaquarium Even later komen ze terug en gaan ze naar binnen!

De dolfijnen tijd was weer geweldig om te zien. Nu had Daan zijn masker op en kon langer onder water kijken! Ze hebben nu wel even wat oefeningen op het Dock gedaan wat we zien is vooral weer de mond beleving! De laatste 10 min mogen we dus dichtbij komen . Amy op het Dock en mag nog wat spelletjes doen met Nubia! Ze geniet ervan!

IMG_7539IMG_7550IMG_7556IMG_7564IMG_7580IMG_7583IMG_7592

Tijdens het gesprek verteld Daan dat dit het mooiste is wat hij oooit gezien heeft onder water! In het zeeaquarium hebben ze een speurtocht gedaan, Daan vond het niet leuk🤣🤣 Maar bij de bakken met zee komkommer en zee egel etc wilde hij toch wel even kijken. Ze hebben daar stekels geteld het ging goed tot 15 verder nog wat dingen aangeraakt!
Na de sessie lekker even gezwommen en toen ons klaargemaakt om naar Willemstad te gaan! Rijden maar …. Ooo nee de auto doe niets meer. Even wat geprobeerd maar nee! Hup allemaal weer de auto uit! Arno gebeld en die stond er binnen 10 min! Accu kapot! Arno had een nieuwe bij en het was dus zo gefixt! Daar gingen we dan toch!

IMG_6162IMG_6165
in Willemstad aangekomen liepen we weer in een verloren stad! Op een gegeven moment werd het wat drukker en daar waren ook wat winkeltjes open vooral allemaal dezelfde souveniertje!  We hebben wat we moesten hebben. Nu nog dat vuurwerk. Even wat rond gevraagd en ja hoor om 20.15 kwam het vuurwerk voor 3 minuten 🙈🙈 ! Ach de kids vonden het leuk!IMG_6174

IMG_6188
Al met al laat thuis! Morgen een spannende dag! Daan ziet er tegenop laatste therapie dag het afscheid!
in de ochtend eerst even met de klas bellen daar heeft hij wel zin in.

Tot morgen op het tranenbal!!!!

1. Hanneke:
    26 mei 2023
    Wat vliegen de dagen toch snel voorbij zeg! Heeeeeel veel succes op de laatste therapie-dag!
  2. Bregje:
    26 mei 2023
    Jeetje, al bijna klaar! En wat een groei laat Daan zien.
    Mooi om de samenwerking vanDaan en Amy zo te lezen en te zien.
    Sterkte met de laatste dag😪
  3. Dolphins4Teun:
    26 mei 2023
    Wat fijn dat Amy ook zo geniet! Sterkte met de laatste therapie dag, ook voorbij gevlogen😅
  4. Patricia:
    26 mei 2023
    Vuurwerk doet het altijd goed toch 😉
    Geweldig om te lezen dat Daan een keer ook gewoon iets niet leuk vindt om te doen.

Succes met jullie laatste dag!
  5. Inge:
    26 mei 2023
    Jeetje…………..alweer de laatste dag! Voorbij gevlogen!! Super verhalen en een super ervaring voor jullie!!
    Tot vanmiddag!!
  6. Wendy:
    26 mei 2023
    Wat een .ooi verhaal weer...behalve dat van die lege accu dan. Veel succes en plezier op de laatste therpie-dag
  7. Opa en Oma van Drunen:
    26 mei 2023
    Alweer de laatste therapie dag. Geniet van deze dag en het afscheid van Laura, Victoria en de dolfijnen. 🐬En het afscheid van Amy met het brusjes groepje. Denk maar aan de mooie dingen die jullie daar weer hebben meegemaakt. Op naar de laatste Curaçao week om Curaçao te verkennen.🌴😎
  8. Anita De Leeuw:
    26 mei 2023
    Wat fijn dat Amy afscheid kon nemen jammer dat de tijd zo snel is gegaan en wat was hij weer blij dat de auto het weer deed heel veel sterkte vandaag 🍀🤞🫠🫠
  9. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    26 mei 2023
    Het was de laatste therapie dag . Veel geleerd !
    Jammer dat jullie auto pech hadden . Nu vakantie vrijheid en genieten maar !