Dag 7 Hemelvaartsdag

19 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De dag begon weer rond 7 uur! Even later even gebeld met opa en oma !

Amy gaat vandaag met de brusjes groep de haaien en flamingo’s voeren en daar na naar de ocean lens. Dit is soort lens waar je rechtstreeks de zee in kijkt op 5 meter diep.

Simone heeft vandaag een lesje ontspanningstechniek.
Daan en ik wandelen even over de boulevard en zwemmen wat.

Als Simone  terug is gaan we met de auto richting het cdtc omdat we rechtstreeks naar Willemstad gaan. We eten wat bij het zee aquarium.

Amy heeft super leuk gehad en ze heeft zelfs in de lens de groene Morene slang gezien.
Laura en Victoria komen Daan halen we kletsen even en ze gaan dan eerst weer binnen werken.

vervolgens weer de dolfijn sessie op en het werken op het dock. Daan geniet er weer enorm van . Die Nubia was aan het boeven vandaag. Ze pakte de ring steeds met haar vin ipv haar snuit dan kan Daan hem niet pakken zo grappig om te zien!

IMG_7061IMG_7070IMG_7085
Terwijl Daan even op het Dock werkt krijgt Nubia een echo mooi om te zien!

IMG_7082
Als ik de camera heb ingepakt omdat ik denk dat het voorbij is omdat iedereen uit het water is gaan de dolfijnen een show weg geven zo gaaf helaas dus geen foto’s hopen dat ze dit nog een keer doen!

Bij het gesprek na afloop horen we dat ze binnen een memorie spel hebben gedaan. Hierbij is Daan gelijk strijdlustig. Hij moest het geen hij op de plaatjes zag luit vanuit de buik benoemen. Dit ging erg goed.

Op het Dock hebben ze weer geoefend met de mond beleving. Hierbij hebben ze het tellen toegepast. Ook dit ging super. Daan doet het echt heel goed!

Vervolgens op weg naar Willemstad. We hebben de auto geparkeerd bij Otrobanda. Oude stad vlak bij Willemstad centrum. Het is zo verdacht rustig. De meeste winkels zijn dicht! We hebben even verkoeling bij de fontein.

IMG_7097IMG_7092

We lopen toch maar door. Als we naar het centrum willen moeten we de pondjesbrug over. Tja die was in reparatie. Simone op onderzoek uit. Er gaat een Ferry op en neer. Dus hup naar de ferry. Is ook leuk .

IMG_7116

We gaan eerst even lekker op terrasje zitten om wat te drinken. Nou toen was het tijd om even te winkelen. Uhmmm het is niet zo druk op het eiland maar bijna alleen lopen door de stad. Alle winkels zijn dicht terwijl het koopavond zou zijn.? Hier klopt iets niet. Toch maar is aan iemand gevraagd. Het is een feestdag hier op het eiland en dan zijn de winkels dicht. Feestdag…. Ooooooo het is Hemelvaartsdag..

Toen maar besloten om weer terug te gaan. Ach we hebben lekker gewandeld. Even wat boodschappen gedaan en lekker thuis wat gegeten.
We hebben een lekker rustig avondje en een Massage voor Daan .

IMG_7111IMG_7125

1. Patricia:
    19 mei 2023
    Jaja het gewone leven gaat ook gewoon door dus ook een vrije dag met Hemelvaart voor de werkende mens 😉

Super tof om te lezen hoe goed het gaat en hoe jullie aan het genieten zijn!
  2. Bregje:
    19 mei 2023
    Mooi groei al voor Daan!!!
    Dat wordt snel nog een keer shoppen...
  3. Opa en Oma van Drunen:
    19 mei 2023
    Fijn dat Daan het goed doet en stappen zet. We zijn later erg benieuwd. Leuk voor Amy dat ze in de "Ocean Lens" is geweest, een hele belevenis. Jammer dat de winkels niet open waren, maar er komt heus nog wel een andere gelegenheid. 😉
  4. Jolijn:
    19 mei 2023
    Jullie zijn heerlijk aan het genieten zo te zien 😊. Fijn om te lezen dat jullie zoveel bijzondere en leuke dingen meemaken weer 😊🐬🏝️💕
  5. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    19 mei 2023
    Jammer dat de winkels dicht waren ! Fijn dat het zo goed gaat met de therapie van Daan !
  6. Anita De Leeuw:
    20 mei 2023
    Lekker zo een keer rustig en wat gaat Daan telkens voor uit knap hoor