Dag 3 Playa Grandi

15 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Gisteren lagen we allemaal vroeg in bed. Resultaat was dat ik om 4 uur buiten zat, toch maar even terug gaan liggen. Rond 6 uur waren Simone en ik al klaar wakker. Nog even gezellig liggen kletsen tot rond 6.30 Daan kwam.
Ook Amy was al wakker. Na een heerlijk ontbijtje alle spullen ingepakt en om 8.00 zaten we in de auto .
Playa Grandi is een klein uurtje rijden. We waren bijna de eerste. Het is een plek waar de lokale vissers komen met hun vangst! Ook zwemmen daar veel schildpadden. We zijn er van om juist de beesten zijn eigen gang te laten gaan en komen ze dan heb je geluk. Helaas was er een man die de schildpadden lokte met voer. Dit deed hij tegen betaling en dan gooide hij het eten bij jou zodat je omringd was door schildpadden . Wij houden daar niet zo van. We zijn op afstand gebleven en dan komen ze ook wel. Simone heeft prachtige foto’s kunnen maken!

dfb2455b-10f1-47c4-843e-24923996e4c3IMG_6796368b1077-f42a-47f4-ac2e-620092bdb8db
 c807cc09-16e1-4962-9412-2ae37ed3a4d2

We hebben lekker gesnorkeld en vele mooie vissen gezien.

Iets na het middag uur zijn we weer terug gegaan . Even een boodschap en daarna lekker even chillen.
Op tijd richting het eten gegaan voor onze ogen weer dichtvallen.

We zijn gaan eten bij Olas . Dit was heeerlijk smullen. Dit is een restaurant vlak bij het cdtc . Even een test hoe ver het was lopen.

Morgen is de eerste therapie dag , we hebben er allemaal veel zin in. Al gaf Amy wel aan het spannend te vinden, Daan is vrij relax en heeft er vooral zin in.

1. Dolphins4Teun:
    Wat een coole foto’s!
    Succes morgen met de eerste therapie en hopelijk snel beter in het ritme. Wij gaan morgenochtend naar de schildpadden.
  2. Hanneke:
    15 mei 2023
    Heel veel succes morgen bij de eerste therapie, hopelijk valt dan voor Amy gelijk haar spanning weg en kan ze er ook lekker van genieten!!
  3. Patricia:
    15 mei 2023
    Mooi om te lezen dat jullie weer hebben genoten. En wat kijkt die schildpad mooi recht in de camera.

Nu lekker eerst slapen en veel succes morgen!
  4. Ilse:
    15 mei 2023
    Wow, mooie foto's, succes met de therapie!!
  5. Opa en Oma van Drunen:
    15 mei 2023
    Lekker vroeg op pad. Wij weten van vorige keer hoe leuk en mooi het bij de schildpadden is. Heel veel succes en plezier voor Daan en Amy bij de dolfijnen. We zijn benieuwd naar de ervaringen.
  6. Marjolein:
    15 mei 2023
    Wow, die foto's! Prachtig! Fijne dag vandaag!
  7. Nancy:
    Gave foto’s!

Succes met de therapie!
  8. Inge:
    15 mei 2023
    Heel veel succes en plezier Daan!!! En natuurlijk ook Amy!!
    Gave foto’s zeg!!!!
  9. Miranda Kleinbergen:
    Wat een gave foto’s!
    Heel veel succes en plezier bij decentste therapiedag Daan en Amy. X
  10. Ben:
    Ha Wilma en de rest,

Wat een mooie foto’s en verhalen.
    Wij hebben net wat lekkers bij de koffie op ;)
    Geniet ervan daar,
    Groetjes Ben en Maud
  11. William:
    15 mei 2023
    Wow wat een mooie foto's zeg en wat een avontuur weer!geniet ervan samen!
    Groetjes William Theo en Luuk
  12. Ireen:
    15 mei 2023
    Wat een prachtige foto's!
  13. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    15 mei 2023
    Wat zijn ze dichtbij ! Wij hopen dat jullie snel in het slaap ritme kunnen komen .
    Veel plezier bij morgen !
  14. Bregje:
    Wat een heerlijk begin van de zondag! Op naar de 1e therapie... komt goed Amy🍀💪