Dag 2 Eerste duik

14 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

De eerste nacht verliep redelijk. Daan kwam al vrij snel dat hij naar de wc moest. Nadat ik hem geholpen had gezegd dat het nog donker was en weer lekker moest gaan slapen. Dit deed hij super.

Ineens zag ik wat ligt door het gordijn komen , ik wilde kijken hoe laat het was maar de telefoon was leeg. Toch hup het bed uit, koffie gezet en ik zag buiten al wat mensen. Toen de koffie klaar was en mijn telefoon weer aanging zag ik dat het 06.00 was hmmmmm. Toch maar genoten van mijn kopje koffie. 10 min later kwam Daan.  Zo waar is mijn zwembroek.... Nou Daan is nu nog te vroeg. Hoe lang nog dan Amy was er inmiddels ook en die heb ik even op pad gestuurd om te kijken hoe laat er gezwommen mocht worden , 8 uur.

Beide wachten keurig en vermaken zich even met een filmpje.

Dan is het 8.00 Simone is ook wakker en de eerste duik van Daan en Amy is een feit.

Om 9 uur belde Jarno al dat ze met leveren voor op schema liggen en er zo zijn met de auto. Dat is mooi , Simone heeft de auto opgehaald en is vervolgens met Amy lekker gaan shoppen.

Daan en ik zijn op ontdekking gegaan want achter het zwembad is een poort en als je daar door loopt kom je bij het strand en loop je naar mambo beach. Nou dat was ook zo. We hebben even samen rond gewandeld en bij de zee gekeken.

Na terugkomst kwamen Simone en Amy vrij snel met de boodschappen.  Lekker even wat gegeten en zijn toen naar een strandje gereden Tugboat. Hier hebben Simone en Amy heerlijk een eind gesnorkeld, ook het gezonken bootje gespot. Daan is even mee geweest maar het was nog al een tour dus ze brachten Daan eerst terug en gingen daarna verder.

Het was zeer relax en heerlijk weer. Het was vol bewolking en flink wat wind , dus we kunnen zo prima wennen aan de hitte.

Het eerste biertje was een feit. Lekker met zijn alle heerlijke middag. Bij terugkomst allemaal een frisse douche en op tijd naar het eten want Daan was al wat moe aan het worden. We hebben heerlijk gesmuld in een grill restaurant. We waren om 19.15 thuis Amy vertrok naar haar kamer om lekker op tablet te gaan. Daan en ik zijn even met de lego bezig geweest . Al snel wilde Daan ook naar bed. Kunnen rekken tot 20.15. Hopelijk slaap hij wat door.

Simone druk bezig geweest met de foto,s en de trip voor morgen...

Ik even tijd voor de blog voor ook mijn ogen dicht vallen.

Het was voor ons alle een fijne dag.

1. Susan:
    14 mei 2023
    Dat klinkt als een relaxte en fijne start van de vakantie! Enjoy
  2. Anita De Leeuw:
    14 mei 2023
    Een super goed begin lekker hoor
  3. Patricia:
    14 mei 2023
    Fijn dat er wind is en het niet meteen standje gril is.
    Gaaf dat snorkelen daar.
    Dat jullie nog maar veel van die mooie dagen mogen hebben!
  4. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    Dat klinkt goed !
  5. Bregje:
    14 mei 2023
    Heerlijk relaxed bij Tugboat, hè?
    Prachtig begin van jullie avontuur🤩
  6. Wendy:
    14 mei 2023
    Nou dat is een perfect begin van de 3 weken. Koffie, eten, biertje, water en goedgemutst kids!
  7. Marielle:
    Klinkt goed! Ga zo door 🤩
  8. Magda:
    18 mei 2023
    Heerlijke start hoor!
    Mooie foto's, vooral die onderwater foto's. Bijzonder ook om met die grote schildpadden te zwemmen.