Aankomst.

13 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Beste allemaal

De laatste week voor ons vertrek verliep niet helemaal vlekkeloos.

Maandag klaagde Daan over zijn teen, maar even de pedicure gebeld , Daar konden we woensdag ochtend om 8 uur terecht. Woensdag bleek er toch een ontsteking te zitten. Deze behandeld en gelukkig de pijn weg.

Dezelfde maandag belde de kapper dat ze ziek was en Daan dinsdag niet kon knippen. ooooo nee kunnen kappers ook ziek worden... Gelukkig konden we op de valreep donderdag om 17 uur nog komen , dus Daan ziet er fris en fruitig uit...

We moesten beide ook nog werken dus beetje hectisch was het wel.

Woensdag de hondjes naar Els gebracht waar ze het goed hebben, is ook altijd een dingetje maar goed moest wel gebeuren.

Daan heeft donderdag goed afscheid genomen van de juffen en de klas. Ook kwam vriend Hidde om afscheid te nemen leuk dat ze even kwamen.

Spanning werd af en toe erg veel , moest soms even heel hard huilen

Amy de eindtoets gemaakt en van haar vriendinnen afscheid genomen.

De koffers zijn gepakt. Vrijdag kwamen opa en oma even om ons uit te zwaaien.

De taxi was op tijd en met een lach en een traan zijn we vertrokken.

Op Schiphol waren we in een paar minuten overal doorheen heerlijk.

Het was weer een prima vlucht ging zo voor bij, de taxi stond klaar en ik denk in nog geen 10 min waren we vertrokken naar het appartement. Hier werden we zeer vriendelijk ontvangen. Het appartement is super mooi en heel groot. We lopen naar buiten en vallen in het zwembad.

We hebben de spullen opgeruimd en even wat gedronken. Daan vertrok naar bed en sliep binnen 5 min.

Morgen komt de auto en dan kunnen we de boodschappen gaan doen  en dan gaan we genieten van alles wat we mee gaan maken.

tot snel..

1. Ilse van drunen:
    13 mei 2023
    En nu kan het genieten gaan beginnen
    Ben wel een klein beetje jaloers hoor ☺️
    Heeeeeeel veeeeeel plezier samen 🐬
  2. Bregje:
    13 mei 2023
    Fijn dat jullie er zijn! Na al die rompslomp gelukkig een soepele vlucht. En nu.... relaxen🥰
  3. Inge:
    13 mei 2023
    Genieten Daan!!!! Van de zon en de zee!
    Maak ons maar jaloers.
    Dikke knuf van de juf 🤗
  4. Opa en Oma van Drunen:
    13 mei 2023
    Fijn dat alles vlot en soepletjes is verlopen. Zag op flightradar dat het Curaçaoclubje om 1.18 uur was geland. Ook weer een hele opluchting. Geniet van de tijd op Curaçao en speciaal bij de dolfijnen. Simone, Wilma, Daan en Amy heeeeel veel plezier. Opa en Oma.🌴🐬😍
  5. Carola:
    13 mei 2023
    Nu kan het mooie avontuur beginnen. Geniet😊
  6. Anita De Leeuw:
    13 mei 2023
    Heerlijk hoe hij geniet en nu eindelijk genieten met zijn alle zoooo verdiend 🫠
  7. Miranda Kleinbergen:
    13 mei 2023
    Fijn dat jullie er zijn! Kom lekker op adem en geniet van dit prachtige avontuur. X
  8. Patricia:
    13 mei 2023
    Goed te horen dat jullie reis goed is verlopen, dat is een goed begin!
    De ervaringen die jullie gaan hebben gaan hopelijk weer net zo mooi en bijzonder zijn, het is jullie gegund!
    Heel veel plezier!
  9. Sven van de Wouw:
    13 mei 2023
    Fijn om te lezen dat jullie er goed zijn aangekomen. Geniet ervan!
  10. Ireen:
    13 mei 2023
    Wat gaaf dat jullie er weer heen kunnen gaan. Ik wens jullie heel veel succes en plezier. Dat het veel mooie momenten mag brengen op korte en lange termijn! Ik blijf volgen!
  11. Petra Van Drunen:
    Genieten nu
  12. Jolijn:
    Heel veel plezier samen! Heerlijk genieten nu 🏝️🐬💌
  13. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    13 mei 2023
    Fijn dat de reis goed gegaan is . En nu genieten !
  14. Hanneke:
    13 mei 2023
    Nu kan het echte genieten gaan beginnen! Daan en Amy stralen allebei nu al🤩
  15. Annelieke:
    15 mei 2023
    Fijne vakantie voor allemaal🥰
  16. Peter:
    15 mei 2023
    Heel veel plezier allemaal.