Dolfijn therapie Daan mei 2023

7 mei 2023 - De Moer, Nederland

Lieve familie, vriendinnen kennissen,

In oktober kregen we te horen via de stichting dat Daan weer aan de beurt was voor dolfijn therapie. Ooooo wat waren we blij, dit hadden we zo gehoopt in het kader dat Amy volend jaar naar het voortgezet onderwijs gaat.

We waren weer tot tranen geroerd. De pret kon weer beginnen.

Toen we hoorde dat de periode die we graag wilde nog beschikbaar was konden we verder met organiseren.

Amy heeft haar kamp en eind toets dan gehad. Dus dat is fijn.

De leerplicht ambtenaar gaf gelijk groen licht, toen konden we definitief het appartement en de auto boeken.

Nu is het al bijna zover. De spanning stijgt bij iedereen. De koffers zijn gepakt. Nog even naar de kapper en 4 dagen naar school en werken en vrijdag 10.30 zal de taxi ons halen en  vertrekken we voor 3 weken naar Curaçao . Hier zal maandag de therapie beginnen.

We zijn heel benieuwd wat het weer gaat opleveren aan ontwikkeling bij Daan. Ook Amy zal weer deelnemen aan de busjes groep . Hopelijk heeft ze wat aansluiting.

Ook zullen we Hans en Christel Van de stichting nog even treffen die daar nu zijn voor de therapie . Super leuk natuurlijk.

We proberen er weer een leuke blog van te maken.......

We hebben er zin in..

Tot snel....

1. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    7 mei 2023
    Lieve mensen , het klinkt uitstekend ! Wij wensen jullie een fijne vakantie en therapie , maar dat gaat vast lukken !
  2. Miranda Kleinbergen:
    7 mei 2023
    Succes met de laatste voorbereidingen! En we lezen hier graag jullie belevenissen. X
  3. Bregje:
    7 mei 2023
    We volgen jullie avonturen heel graag!!!
  4. Maud van der kruis:
    7 mei 2023
    Wat fijn om te horen! Ik ben blij dat het gelukt is en dat Daan weer mag!❤️ Heel veel succes en plezier ik zie de fotos en filmpjes wel weer langskomen!

Dikke kus nicht Maud
  5. Jolijn:
    7 mei 2023
    Heel veel succes en plezier met de voorbereidingen en alvast een hele fijne reis samen 😊
  6. Opa en Oma van Drunen:
    7 mei 2023
    Weer spannend de trip naar Curaçao. We merken de laatste tijd aan Daan dat hij het spannend begint te vinden. De vorige keer hebben we het zelf mee mogen maken en weten daarom dan ook hoe speciaal het is. Ook hopen we voor Amy dat ze net zo'n leuke tijd heeft als vorige keer. Dat Christol van Support4Specials nog daar is, is super leuk. Heel veelplezier en geniet er van. Tot vrijdag als we jullie uit komen zwaaien. Oma en Opa.
  7. Carola:
    Heel veel plezier samen!
  8. Lucie:
    7 mei 2023
    Mooi mooi mooi! Samen aan iets werken wat verbinding schept!
    Nog een paar dagen werken en school😉
  9. Ans Hess:
    7 mei 2023
    Ja wil jullie wel volgen maar hele fijne vakantie maak er wat moois van en hoop dat Daan weer zal genieten en Julie ook natuurlijk
  10. Patricia:
    7 mei 2023
    Wat super dat jullie weer mogen gaan!
    Ik hoop dat jullie net zo'n fijne en positieve tijd gaan krijgen als de vorige keer met weer mooie resultaten. En natuurlijk heel veel waardevolle herinneringen.
    Hele fijne reis!
  11. Sven van de Wouw:
    7 mei 2023
    Oh. Wat ontzettend gaaf!!! Ik kijk uit naar de mooie verhalen via de blog. Ik vind het echt heel tof dat Daan en jullie deze trip weer mogen maken.
    Groeten meneer Sven
  12. Susan:
    7 mei 2023
    Oooh wat super gaaf dat jullie weerkomen gaan! En wat bijzonder dat ik weer mee mag lezen met jullie blogs. Dat het weer veel moois mag brengen voor Daan maar ook voor Amy en jullie ❤️
  13. Nancy:
    Ohh super voor Daan!!
    Heel veel succes en plezier allemaal, wij gaan jullie blogs lezen!
  14. Dolphins4Teun:
    7 mei 2023
    We hadden het er net nog over wanneer jullie zouden aankomen! Op naar een mooie therapie en tot komend weekend hier op het zonnige eiland 🐬🏝️
  15. Magda:
    7 mei 2023
    Geweldig om jullie te volgen. Een heel bijzondere en waardevolle tijd toegewenst!
  16. Hanneke:
    8 mei 2023
    Superrrrrr!!! Geweldig voor jullie alle 4!
    Heel veel succes, plezier en mooie momenten samen toegewenst!💋
  17. Marielle:
    8 mei 2023
    Heel veel plezier en succes met z'n allen!! Maak bijzondere fijne herinneringen met z'n 4tjes 😍
  18. Will:
    8 mei 2023
    Geweldig,,,dat jullie weer kunnen gaan 🤩. Heel veel plezier en succes 🍀,en geniet van alle momenten !!😎❤️.Goede reis 😘
  19. Anita De Leeuw:
    12 mei 2023
    Hoi hoi ik hoop dat jullie het weer naar jullie zin krijgen maar dat gaat vast lukken maar vooral genieten tot horens 🍀🤞
  20. Wendy Van de Ven:
    15 mei 2023
    Mooi dat jullie dit met jullie 4-tjes mogen meemaken. Dikke kus en heel veel plezier 💋
  21. Ans Hess:
    29 mei 2023
    Wat een geweldige ervaring en wat een mooie foto's jullie genieten goed dat is heel fijn heel veel plezier nog en de groetjes