Dag 16 Struisvogels

28 mei 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Deze ochtend doen we even wat rustig aan. Als we allemaal klaar zijn gaan we eerst video bellen met opa! Opa is namelijk jarig. Als het feestje voorbij is gaan we op pad.

De eerste stop is de struisvogel farm. Iedereen had er zin in. Ik ben er een beetje huiverig voor deze grote beesten! Gelukkig gelukkig we gaan met een bus rond rijden. De chauffeur verteld naar harte lust over de struisvogels!

8ce0b97a-69ef-4f7f-a3af-b1afa786cf7091640c1a-25c3-48ff-94ea-39b637eec7d6IMG_7829

Dit vind ik allemaal prima! Tijdens de rit stoppen we af en toe bij struisvogels! Bij de laatste stop gaan we voeren ! Heel leuk voor iedereen! Ik heb een foto gemaakt😊

342378dc-5f45-4811-9aac-3610b4fab9b5IMG_7820IMG_7823

IMG_7827
dus de rollen waren goed verdeeld ! Daarna even wat rond gewandeld! De Pauwen zijn prachtig! Simone maakt nu de foto’s. Dat vind ik ook niks 🙈. Het was een geslaagde eerste stop! We kopen nog wat en gaan naar de volgende stop!

f8432ffe-ccf4-459a-b125-861a33432823

fc059130-9e9a-4b82-982f-98590ac6f6c0

De volgende stop is  Serena’s Art! Serena’s Art Factory, kun je een verbazingwekkende verscheidenheid aan souvenirs en sculpturen kopen, handgemaakt en met de hand geschilderd op Curaçao. De steeds groter wordende souvenirlijn van Serena bestaat naast haar beroemde Chichis® uit geiten, ezels, schildpadden, parkieten, katten en honden, deze zijn in verschillende soorten en maten verkrijgbaar. Het was echt leuk om dat eens gezien te hebben!

IMG_7848IMG_7851

IMG_7855

IMG_7864

We hebben een lunch aan een stukje water waar ze volop bezig waren met kei surfen .
Onze laatste stop is bij de Aloë vera plantage en shop! We kopen lekker wat spulletjes. De kids eten heerlijk een fruit ijsje. We kijken wat rond en vertrekken dan weer terug .

IMG_7887IMG_7885
Nog Heerlijk een uurtje gezwommen. Vervolgens lekker uit eten geweest!
Het was weer een gezellige dag met af en toe een terug blik op de afgelopen twee weken!

1. Bregje:
    Proficiat nog voor opa!
    Goed gedaan, Wilma, je hebt de struisvogels overleefd🤣
    Toch wel wat Aloë Vera bodylotion gekocht, hè? Werkt tegen alles
  2. Miranda Kleinbergen:
    28 mei 2023
    Hihihi, zo leuk Wilma om jouw eerlijke ervaring te lezen.🎈 En proficiat (voor) Opa!! 🎈
    Gave foto’s weer!
  3. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    28 mei 2023
    Knap van je Wilma ! Dat zijn nog eens grote kippen , ha ha ! Leuke beelden van Serena !
    Gefeliciteerd met de verjaardag van Opa .
  4. Opa en Oma van Drunen:
    28 mei 2023
    Opa is blij met alle felicitaties 😍het feest kon pas echt beginnen toen de Curaçao club gebeeldbeld had 😂😂. Leuke foto's van die enorme vogels. En nu maar lekker relaxen.
  5. Magda:
    1 juni 2023