Dag twee

25 oktober 2020 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Daan was om 3 uur in de nacht wakker. Wilde niet meer gaan slapen. Hij wilde gaan zwemmen. Tja wat wil je met een zwembad voor de deur. Dit kunnen rekken tot iets voor 8 uur.
om 10 uur de auto gekregen . Simone met opa en oma de boodschappen gedaan.
daan was natuurlijk al moe hem in bed gelegd. Heeft een paar uur geslapen. De rest was inmiddels vertrokken naar het prive strand. Je gelooft je ogen bijna niet  zo mooi en de onderwater wereld prachtig. We hebben heerlijk gesnorkeld. Amy geniet volop van het water en de golven. Daan gilt het uit wat hij onderwater ziet.
in de avond heerlijk uit eten geweest.

1. Hanneke:
    25 oktober 2020
    Die snorkelfoto!! Echt prachtig 🥰, gewoon een paradijs daar zeg.
    Wat snap ik die spanning van Daan!!
    Geniet lekker verder met zijn allen...
  2. Magda:
    25 oktober 2020
    Wat heerlijk dat jullie dit mogen meemaken!
  3. Laetitia Flipo:
    Wat vervelend!!
    Prachtige, lekker genieten daar.
  4. Marielle:
    Gaaf!!
  5. Conny:
    25 oktober 2020
    Simone, je weet het. Als het moet kom ik als extra begeleidster naar je toe en jij doet alvast een verkenning voor het geval we daar moeten gaan werken ha ha. Heel veel plezier en succes met zijn allen. Groetjes van de Polengroep die met 3 drieen WE hebben
  6. Margriet:
    Hoi vakantiegangers.
    Geweldige foto's gemaakt tijdens 't snorkelen
    Het is idd 'n paradijs op aarde😁(dat vonden wij ook in 2009)
    Geniet ervan saampies en Daan zwem ze morgen met de dolfijnen🐬
    Succes.
  7. Miranda Kleinbergen:
    25 oktober 2020
    Hopelijk zit Daan snel in het juiste dag-/nachtritme.
    Wat gaaf is het daar!
  8. Opa en Oma van Drunen:
    25 oktober 2020
    Was inderdaad een geweldige 1e dag. Wij zitten in een mooi huisje, maar dat appartement van Simone, Wilma, Daan en Amy slaat echt alles. Wat een luxe en wat een omgeving. Heerlijk gezwommen met Daan en Amy. Opa met Amy in het wilde water, wat een waterrat. Opa en Oma genieten er ontzettend van. Mooie herinnering voor later.Grt opa en oma.
  9. Patricia:
    Die foto's!!!!!!
    Veel succes morgen!
  10. Hanneke:
    25 oktober 2020
    Leuk om te lezen groetjes
  11. Annemieke:
    25 oktober 2020
    Heel leuk om te zien en te lezen dit! Wat heb je toch veel te vertellen als je terug bent over een paar weken, Daan! 😅Succes morgen 🐬 😊
  12. Els Elands:
    25 oktober 2020
    Super mooi om te horen dat alles goed gaat. Hopelijk iheeft daan na de eerste dag therapie minder spanning. En daan met Billy en Saartje gaat ook alles goed
  13. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    25 oktober 2020
    Dat Daan spanning heeft voor morgen is duidelijk ! Het is weer nieuw en onverwacht ..... Ik hoop dat jullie goed slapen !
  14. Peter:
    26 oktober 2020
    De avonturen zijn begonnen zie ik. Mooi is het daar.