Dag 3

26 oktober 2020 - Playa Porto Marie, Curaçao

Daan was weer om 3 uur wakker na een magage van Simone is hij toch weer in slaap gevallen tot 7.30. Amy lijkt nergens last van te hebben.

vandaag zijn we met de auto naar een mooie baai gereden Playa Porto Marie. Wat mooi ! Het mooie blauwe water en de prachtige onder water wereld. Onderweg nog bij een reservaat met flamingo’s gestopt!. Een heerlijke dag. Opa en oma genieten ook volop van al het mooie. Amy is niet uit het water te krijgen. We snorkelen wat af! S’avonds lekker gaan eten!  Daan begint het nu dan ook echt spannend te vinden.

morgen worden we om 10.uur verwacht wat spannend.

1. Miranda Kleinbergen:
    Wat een gave foto’s!
    Oh die Daan...... gebroken nacht voor jullie, maar heeel fijn dat masseren hem heeft geholpen.
  2. Opa en Oma van Drunen:
    26 oktober 2020
    Super leuke dag geweest met privé chauffeur in een mooie bolide. Heerlijk zwemmen met de kids en vooral Amy, wat een zwemwonder. Daan vindt het spannend worden, merk ik goed aan hem, aan zijn manier van reageren. Wij zijn ook heel benieuwd naar de therapie 🐬 en blij dat we er ook bij betrokken worden. Opa en Oma.
  3. Nancy:
    26 oktober 2020
    Wat een mooie foto's! Lekker genieten jullie. Succes met de therapie
  4. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    26 oktober 2020
    Wat een mooie foto’s ! Voor Daan is het onbekende van de therapie moeilijk . Ik herken dat soort van gevoelens ! Veel succes bij de dolfijnen morgen ! Achteraf valt het mee !
  5. Nancy:
    26 oktober 2020
    Wat mooi!! Ben jaloers..!
  6. Margriet:
    Erge mooi foto's.