Dag 22 Naar huis!

3 juni 2023 - De Moer, Nederland

We hebben nog een heerlijke dag gehad in bij het appartement! We hebben nog heerlijk gezwommen! Het was nog super gezellig met de mensen die we hebben leren kennen. Ze gingen die dag ook naar huis. Ze hebben de dag samen met ins allen door gebracht!

Dan was het toch echt tijd om te gaan douchen en te gaan vertrekken! Dit was even slikken.  Op het vliegveld ging het allemaal vlotjes. De vlucht ging ook prima en ging snel voorbij!
De rolstoel en de koffers duurde enorm lang voor dat alles er was.
Dan was er een kleine strubbeling met de taxi maar ook dat kwam goed.
Om 16 uur reden we dan onze straat in waar opa en oma op ons stonden te wachten!  We hebben lekker taart gegeten voor opa’s verjaardag!

we kijken terug op een mooie reis met alles erop en eraan!
We willen iedereen bedanken voor alle reacties en het mee lezen en beleven van deze reis. Het was Geweldig!!!! Nu moe en voldaan allemaal op tijd naar bed! Hopelijk morgen op tijd wakker om onze lieverds op te halen!

IMG_6549Bedankt Els Pleun en Maud voor de goede zorgen!IMG_4107

1. Laetitia en Paul Eijkelenboom:
    Welkom thuis !
  2. Nancy:
    3 juni 2023
    Wauw, genoten van jullie mooie reisverslag! Welkom thuis!
  3. Monique:
    Welkom thuis allemaal!
  4. Koen:
    Welkom thuis
  5. Bregje:
    3 juni 2023
    Fijn dat jullie er weer zijn! We ontvangen jullie met heerlijk weer🤩
  6. Jolijn:
    3 juni 2023
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Lekker uitrusten en nagenieten 💕
  7. Marielle:
    3 juni 2023
    Gelukkig weer veilig thuis. Het was weer een hele belevenis. Lekker nagenieten nu! X
  8. Ireen:
    3 juni 2023
    Het was super om deze weken met jullie op deze manier mee te beleven. Iedere morgen was het eerste wat ik deed jullie verhaal lezen. Ik hoop dat de reis mag bijdragen aan jullie aller geluk. Veel succes verder.
  9. Hatice:
    3 juni 2023
    Welkom terug. Vond het wel heel bijzonder om de dag met jullie verhaal te beginnen😁
  10. Anita De Leeuw:
    3 juni 2023
    Lekker weer thuis nu lekker nagenieten terug denkend aan jullie geweldig vakantie waar jullie weer heelveel mooie nieuwe ervaringen met Daan en Amy
  11. William:
    4 juni 2023
    Welkom thuis allemaal!fijn dat jullie er zo van genoten hebben,en er nu weer tegenaan kunnen.t was super om jullie te volgen.xxx
  12. Carola:
    4 juni 2023
    Fijn om te zien dat jullie hebben genoten, dat er stappen en stapjes gezet zijn.
  13. Patricia:
    4 juni 2023
    Super leuk om mee te hebben mogen lezen met jullie avonturen.
    Neem de tijd om weer met z'n allen te landen en geniet can het weerzien met jullie hondjes!
  14. Opa en Oma van Drunen:
    4 juni 2023
    Wij waren blij toen de taxi de hoek om kwam en we de Curaçao / Dolfijnen club konden verwelkomen. Fijn dat ze weer veilig thuis zijn en de verhalen aan te horen. Wat hebben jullie genoten.
  15. Inge:
    4 juni 2023
    Zoooo fijn om je morgen weer in de klas te zien Daan!!!!! Doeiiiii en tot morgen! 🤗
  16. Miranda Kleinbergen:
    4 juni 2023
    Welkom thuis in dit heerlijke warme kikkerlandje. Het was super om op deze manier jullie belevenissen te mogen volgen. Dikke knuffel en voor morgen heel fijne schooldag. En misschien ook weer werkdag. X